Worden bestellingen opgesplitst in verschillende deelleveringen?
Nee, alle artikelen uit jouw order worden in één keer geleveerd.
Wat zijn de bezorgkosten?
Je hoeft hier geen verzendkosten te betalen.
Waar bezorgen jullie?
Wij bezorgen in Nederland en in Duitsland.
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Wij verwerken en leveren uw bestelling zo snel mogelijk. Een voorradig product dat u op werkdagen vóór 22:00 uur bestelt en met iDEAL, of PayPal betaalt, wordt in de meeste gevallen binnen 1 – 3 werkdagen bezorgd.
Op maat gemaakte producten hebben een langere levertijd, omdat deze speciaal voor jou worden gemaakt. Doorgaans worden deze binnen 7 werkdagen bezorgd nadat je de bestelling hebt geplaatst.
Is er een minimumbedrag per bestelling?
Nee, er bestaat geen minimumbedrag.
Voor welke kledingmaat moet ik gaan?
De maat tabellen geven een indicatie van de maatverdelig van unicouture kleding.
Welke textielsoorten worden voor de college jackets gebruikt?
80% katoen and 20% polyester.
Hoe kan ik retourneren?
Ga gewoon naar de contact pagina. Vul je gegevens, het order nummer en (optioneel) de reden voor retourneren in de aangegeven velden. Klik daarna op verzenden. Wij zullen het verzoek beoordelen en wij versturen jou zo snel mogelijk een verzendlabel terug. Nadat wij het artikel in goede staat ontvangen hebben, zullen wij direct de aankoopsom terugstorten.
Wat zijn de retourneervoorwaarden?
Retourneren van je standaard college jacket is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling.
Wij kunnen geen artikelen accepteren die slijtageverschijnselen vertonen die niet veroorzaakt kunnen zijn door het artikel alleen maar te passen, bijvoorbeeld sporen van make-up of geurtjes die erop wijzen dat het artikel is gedragen.
Omdat gepersonaliseerde producten (op maat gemaakt college jackets) speciaal voor jou op maat zijn gemaakt, kun je deze producten niet retourneren.
Bij het retourneren zijn de kosten voor je eigen rekening. Ongefrankeerde zendingen en zendingen die na 14 dagen worden teruggestuurd kunnen wij niet accepteren. We proberen het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug te storten.